Tilaa Kirjailija kirjailija_2015_4_kansi

Kirjailija-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa – jokainen numero rakentuu tietyn teeman ympärille. Kirjailija on kirjailijoiden itsensä tekemä lehti, joka kertoo ainutlaatuisesti kirjailijan ammatista. Lehti lähetetään jäsenetuna Kirjailijaliiton jäsenille.

Tilaa Kirjailija kotiisi!

Vuosikerran hinta on 30  euroa. Tilaus on kestotilaus ja laskutus tehdään vuosikerta kerrallaan. Jos tilaat lehden kesken vuoden, postitetaan jo ilmestyneet lehdet sinulle takautuvasti. Voit irtisanoa tilauksesi milloin tahansa. Osoitteenmuutoksesta voit ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen kirjailija-lehti@kirjailijaliitto.fi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Kirjailija-lehden asiakasrekisteriä koskevan tietosuojaselosteen löydät Tietosuojaselosteet-sivultamme.

Irtonumeromyynti

Kirjailija-lehti on myynnissä Helsingin Akateemisessa kirjakaupassa ja Kaisa-talon Kirja & Kahvi -myymälässä Helsingissä sekä Teos & Tulenkantajat -kirjakaupassa Tampereella. Lehden irtonumeroita voi tiedustella myös liiton toimistolta. Irtonumeron hinta on 8 euroa.