Kirjailijaliiton palkinnot

Kirjailijaliitto jakaa vuosittain palkintoja. Palkinnoilla liitto osoittaa tunnustusta oman ammattikuntansa edustajille heidän elämäntyöstään.

Liiton palkintoja ovat vuosittain jaettavat http://gorillawebmarketing.co.uk/?enbinary=saxo-capital-markets-binary-options saxo capital markets binary options Kirjailijaliiton tunnustuspalkinto ja Tirlittan-palkinto sekä viiden vuoden välein jaettava Eeva-Liisa Manner -palkinto. Palkinnot jaetaan perinteisesti Turun kirjamessuilla lokakuun alussa. Palkinnot ovat elämäntyöpalkintoja ja suuruudeltaan 10.000 euroa. Tirlittan-palkinto on saanut nimensä Oiva Paloheimon luoman Tirlittan-hahmon mukaan – palkintoon kuuluukin olennaisena osana myös Tirlittanin soitin okariina.

Liitto on jakanut myös nuorelle prosaistille myönnettyä http://delenderwijs.net/?nlbinary=binaire-opties-handelssysteem-beoordeling&0f5=3e binaire opties handelssysteem beoordeling Waltari-palkintoa vuosina 1979, 1983, 1987 ja 2008.

demo account for binary option trading Kirjailija kiittää -palkinto jaettiin ensimmäisen kerran vuonna 2014. Palkinto on perustettu tunnustukseksi henkilölle, ryhmälle, yhteisölle tai projektille, joka on edistänyt merkittävällä tavalla suomalaista kirjallisuutta ja lukemisharrastusta sekä vaikuttanut kirjallisuuspoliittiseen keskusteluun. Palkinto jaetaan Helsingin Kirjamessuilla lokakuun lopussa.

Suomen Kirjailijaliiton forex quotes service Suunta-palkinto jaetaan vuosittain Kirjailijayhdistysten neuvottelukunnan Talvipäivillä henkilölle tai toimijalle, joka on erityisellä tavalla edistänyt kirjallisuutta ja kirjallisuuden harrastamista omalla paikkakunnallaan. Palkinnon perusteena voi olla myös julkaistu kirja tai merkittävä teko. Palkinnon suuruus on 1000 €.

forex demo account dubai Katso liite:
Suomen Kirjailijaliiton palkinnot ja palkinnon saajat vuosina 1949-2016

Liiton palkitsemat kirjailijat 2014, Jorma Ranivaara ja Kaari Utrio

Vuonna 2015 tunnustuspalkinto myönnettiin kirjailija Markku Innolle.

Liiton palkitsemat kirjailijat 2016, Marja-Leena Mikkola ja Tuija Lehtinen

Vuonna 2016 tunnustuspalkinto myönnettiin kirjailija Marja-Leena Mikkolalle ja Tirlittan-palkinto kirjailija Tuija Lehtiselle