Jäseneksi

Vuosijäseneksi hyväksyminen edellyttää pyrkijän julkaisseen vähintään kaksi sellaista, itsenäisesti luotua alkuperäistä suomenkielistä kaunokirjallista teosta, että häntä tuotantonsa taiteellisen ja ammatillisen tason perusteella voi pitää kirjailijana.

Jäsenyyden hakeminen

Jäsenyyttä haetaan erillisellä hakulomakkeella ja hakemukseen liitetään http://scrove.com/?enbinary=binary-options-broker-minimum-trade&201=84 binary options broker minimum trade vähintään kaksi teosta, joiden perusteella jäsenyyttä haetaan. Hakemus ja teokset lähetetään Kirjailijaliiton johtokunnalle. http://ivcentenarioenlatierradegigantes.es/?enbinary=binary-options-trading&0d6=cd binary options trading Mikäli teokset lähetetään postipakettina, tulee ne lähettää lisämaksullisena Ovelle-pakettina. Teoksia ei palauteta.

Jäsenet hyväksyy liiton johtokunta. Hakemusten käsittelyaika voi olla pitkä, sillä kaikki lähetetyt teokset luetaan, ja hakijoita on paljon. Jäsenyys astuu voimaan, kun jäsenmaksu on maksettu.

Tulosta oheinen jäsenhakemus, täytä ja allekirjoita se. Lähetä hakemus teosten kera Kirjailijaliittoon.

Jäsenhakulomake

redwood binary options trading Jäsenedut

Kirjailijaliitto toimii kaikkien kirjailijoiden ammatillisen aseman parantamiseksi. Kirjailijaliiton lakimies neuvoo kirjailijoita kaikissa kirjailijantyöhön liittyvissä sopimusasioissa, tekijänoikeudellisissa kysymyksissä sekä sosiaaliturva- ja verotusasioissa. Neuvontaa annetaan paitsi jäsenille, myös liittoon kuulumattomille kaunokirjailijoille.

Jäsenilleen liitto järjestää seminaareja, koulutuksia ja työhyvinvointipäiviä. Liitto jakaa jäsenilleen apurahoja ja kollegiaalisia palkintoja sekä ylläpitää kirjailijakoteja, kirjailijaresidenssejä, työhuoneita ja lomakohteita. Liiton jäsenet saavat jäsenetuna neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Kirjailija-lehden sekä kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenkirjeen, joka kokoaa yhteen kirjailijan työn kannalta ajankohtaisia asioita. Kirjailijaliitto on myös neuvotellut jäsenilleen useita rahanarvoisia jäsenkorttialennuksia. Jäsenmaksun suuruus on vuonna 2017 150 euroa.