Jäseneksi

Vuosijäseneksi hyväksyminen edellyttää pyrkijän julkaisseen vähintään kaksi sellaista, itsenäisesti luotua alkuperäistä suomenkielistä kaunokirjallista teosta, että häntä tuotantonsa taiteellisen ja ammatillisen tason perusteella voi pitää kirjailijana.

trade online iq option

Jäsenyyden hakeminen

binary options trading sverige

http://vozeducadora.org/?enbinary=iq-option-com-official-site&af7=2a iq option com official site

Jäsenhakulomake

http://victory4you.net/?enbinary=iq-option-turbo&cba=75 iq option turbo Jäsenedut

Kirjailijaliitto toimii kaikkien kirjailijoiden ammatillisen aseman parantamiseksi. Kirjailijaliiton lakimies neuvoo kirjailijoita kaikissa kirjailijantyöhön liittyvissä sopimusasioissa, tekijänoikeudellisissa kysymyksissä sekä sosiaaliturva- ja verotusasioissa. Neuvontaa annetaan paitsi jäsenille, myös liittoon kuulumattomille kaunokirjailijoille.

Jäsenilleen liitto järjestää seminaareja, koulutuksia ja työhyvinvointipäiviä. Liitto jakaa jäsenilleen apurahoja ja kollegiaalisia palkintoja sekä ylläpitää kirjailijakoteja, kirjailijaresidenssejä, työhuoneita ja lomakohteita. Liiton jäsenet saavat jäsenetuna neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Kirjailija-lehden sekä kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenkirjeen, joka kokoaa yhteen kirjailijan työn kannalta ajankohtaisia asioita. Kirjailijaliitto on myös neuvotellut jäsenilleen useita rahanarvoisia jäsenkorttialennuksia. Jäsenmaksun suuruus on vuonna 2017 150 euroa.