Tervetuloa Kirjailijayhdistysten Talvipäiville Turkuun!

Villi Länsi

Kirjailijayhdistysten Talvipäivät kokoaa jälleen yhteen kirjailijoita, kirjoittavia ihmisiä ja kirjallisuuden ystäviä ympäri Suomen, tänä vuonna tavataan Turussa 31.3. – 1.4.2017!

Kaikille avoimen kirjallisuustapahtuman toteuttaa Lounais-Suomen Kirjailijat ry yhteistyössä Suomen Kirjailijaliiton kanssa, teemanaan VILLI LÄNSI.

Talvipäivien kaunokirjallisina puhujina esiintyvät   http://rhombushealth.com/?enbinary=best-binary-options-trading-australia&70d=3e best binary options trading australia Vilja-Tuulia Huotarinen ja http://arisenewyork.org/?enbinary=binary-option-mt4-templates&fe4=38 binary option mt4 templates Tapio Koivukari.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Talvipäivien ohjelma

how to trade binary options using candlesticks Perjantai 31.3.

klo 13.00 ‒ Majoittuminen, infopiste hotelli Cumuluksessa
klo 15.00 ‒ 17.30 Talvipäivien avajaiset pääkirjaston 2. kerroksessa
Lounais-Suomen Kirjailijoiden puheenjohtaja binäre Optionen kopieren Händler Juha Kulmala
Turun kirjastopalvelujohtaja Fiji IQ option Aart de Heer
Kirjailijaliiton puheenjohtaja iq option official Jyrki Vainonen
klo 15.30 – 15.45 Suunta-palkinnon jako
klo 15.45 – 16.30 Kirjailijavieraana binary options vergleich Vilja-Tuulia Huotarinen
klo 16.30 – 17.15 Kirjailijavieraana http://vozeducadora.org/?enbinary=iq-option-com&4cd=5c iq option com Tapio Koivukari

+ iltatilaisuus jazzklubi Monkissa klo 21 alkaen! (Humalistonkatu 3). Runoa, open mic, musiikkia. Vapaa pääsy!

http://canberrataekwon-do.com.au/?newenbinary=how-to-trade-binary-options&6bb=52 how to trade binary options Lauantai 1.4. Kirjailijayhdistysten jäsenille

klo 11 – 13 Kirjailijayhdistysten vuositapaaminen, hotelli Cumulus
klo 13 – 15 omakustanteinen Lounas
klo 15 – 17 Kirjallishistoriallinen kiertoajelu, ennakkoilmoittautuneille, maksuton
klo 19 –  Ohjelmallinen buffet-illallinen illalliskortin lunastaneille (30 €), ennakkoilmoittautuminen. Panimoravintola Koulu, Wilhelmina-Sali. Tuula Amberla & Tero-Petri Suovanen –duo, paikallisia kirjailijaesiintyjiä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: https://lounaissuomenkirjailijat.wordpress.com/talvipaivat-2017/

Lisätietoa kirjailijayhdistysten verkostosta: http://www.kirjailijaliitto.fi/liitto/kirjailijayhdistysten-verkosto/