Kirjailijaliitto hakee toimisto- ja viestintäassistenttia vakituiseen työsuhteeseen

Suomen Kirjailijaliitto hakee toimisto- ja viestintäassistenttia.

Assistentin monipuolisessa tehtävässä varmistat toimiston arjen sujuvuuden, vastaat toimiston juoksevista asioista, toimistotarvikkeista, postituksesta sekä hoidat kokous- ja tapahtumajärjestelyt. Lisäksi tehtävä sisältää taloushallinnon tehtäviä kuten laskutusta.

Viestinnän tehtävät sisältävät mm. verkkosivujen ja sosiaalisen median päivitystä ja erilaisten viestinnällisten materiaalien valmistelussa ja viimeistelyssä avustamista. Myös kirjallisuustapahtumiin, kuten kirjamessuihin liittyvät tehtävät ja erilaisessa tapahtumatuotannossa avustaminen ovat olennainen osa toimenkuvaasi.

Edellytämme erinomaista suomen kielen kirjallista taitoa, hyvää organisointikykyä ja valmiuksia ottaa nopeasti haltuun erilaisia ohjelmistoja. Sinulta löytyy reipasta ja joustavaa tekemisen meininkiä vaihtelevassa tehtävässä. Odotamme ammattikorkeakoulutasoista tai muuta soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta vastaavista tehtävistä. Kirjallisuuden tuntemus on eduksi.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän mukavassa työyhteisössä sekä viihtyisän työympäristön Etu-Töölössä sijaitsevassa toimistossamme. Lisäksi saat mahtavan näköalan kirjallisuuden kenttään.

Tehtävänkuva on uusi ja työsuhde on vakituinen, työ alkaa sopimuksen mukaan. Hae tehtävää 17.1.2018 mennessä. Hakemus ja ansioluettelo palkkatoiveineen lähetetään sähköpostilla osoitteeseen rekry@kirjailijaliitto.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Suvi Oinonen, suvi.oinonen@kirjailijaliitto.fi tai puhelimitse numerossa 040 5820 999. Soittoajat ti 9.1. klo 15-16 ja ma 15.1. klo 13-14.