1. Juhlavuosi
  2. binary options toronto Vahvistamme kirjailijoiden ammatillista asemaa ja avoid binary options edistämme suomalaista kirjallisuutta

OikopolutOikopolut

Apurahajärjestelmä

Hae Suomen Kirjailijaliiton jäsenille tarkoitettua työskentelyapurahaa, Kirjallisuuden edistämiskeskus KIDEn kohdeapurahoja tai tee selvitys apurahan käytöstä.
Apurahajärjestelmään

Apurahakalenteri

Tarkista, milloin ja mistä voit hakea apurahaa kirjalliseen työskentelyyn. Apurahan hakijan vuosikalenteriin on koottu eri tahojen apurahat hakuaikoineen ja yhteystietoineen.
Kirjailijalle / apurahat

Kirjailijan sopimukset

Tutustu kirjailijan tärkeimpiin sopimuksiin ja lue, mitä niitä solmittaessa kannattaa ottaa huomioon.
Kirjailijalle / kustannussopimus ja muut sopimukset

Kirjallisuuden edistämiskeskus

Kirjailijaliiton yhteydessä toimiva KIDE myöntää kohdeapurahoja sekä tarjoaa työskentelyresidenssejä ja kirjailijan ammatillista täydennyskoulutusta.
kide.fi

Residenssejä

Tutustu listaan eri tahojen tarjoamista kirjailijaresidensseistä Suomessa ja ulkomailla.
kirjailijalle / residenssit

Jäsensivut

Ilmoittaudu koulutuksiin, hae liiton työhuoneita, residenssejä ja lomamökkejä, tutustu tietopaketteihin ja keskustele kollegojen kanssa.
Jäsensivut

Tilastoja ja tutkimuksia

Tutustu tietoon kirjailijan toimeentulosta ja ammatinharjoittamisesta.
Medialle / tilastoja ja tutkimuksia

Kirjailijablogeja

Lue, mistä kirjailijat puhuvat nyt. Lista kokoaa yhteen Suomen Kirjailijaliiton jäsenten blogeja.
Kirjailijalle / kirjailijablogeja

Käännöskeskusteluja Wienin yliopistossa

Ulkomaisiin yliopistoihin suuntautuva Suomen Kirjailijaliiton hanke jatkui toukokuussa kolmannella yliopistovierailulla, kun kirjailijat Olli Heikkonen, Helmi Kekkonen ja Joni Pyysalo matkustivat Itävaltaan Wienin yliopiston vieraiksi. Päivän mittaisella vierailulla tavattiin suomen kielen […]

Kirjallisuuden edistämiskeskus KIDE jakoi kohdeapurahoja

Kirjallisuuden edistämiskeskus KIDE on jakanut vuoden 2017 ensimmäisen hakukierroksensa kohdeapurahat. Hakijat saivat tiedon päätöksestä henkilökohtaisesti. KIDE jakoi tällä hakukierroksella kohdeapurahoina yhteensä 73 325 euroa. Apuraha myönnettiin 93 hakijalle. Apurahan enimmäismäärä […]

Kirjailija-lehden 1/2017 teemana on ”sivistys”. http://barracadefuegos.com.uy/?newenbinary=Tonga-IQ-option Tonga IQ option Anelma Järvenpää-Summanen kirjoittaa esseessään sivistyksen ja kirjallisuuden suhteesta, ja http://boom.com.pe/?enbinary=binary-options-in-india&9da=71 binary options in india Eero Ojanen pohtii kirjoituksessaan, mitä sivistys oikeastaan tarkoittaa. Lehden teemajutussa tarkastelun alla ovat lukuaikapalvelut ja niiden vaikutus kirjamyyntiin ja kirjailijan tuloihin. vps forex handal Päivi Alasalmi avaa Oriveden Opiston merkitystä suomalaiselle kirjoittajakoulutukselle ja kysyy, kuka voisi pelastaa opiston. binary options trader wanted Jussi Valtosen artikkelissa tutustutaan pohjoisamerikkalaiseen MFA-kirjoittajakoulutukseen.

Kirjailijakuvassa tavataan trade binary options iq option Rakel Liehu. Tien päällä -palstalla matkataan Tokioon Youkobo-residenssiin binary option skew Hannu Väisäsen ja binäre Option Hannele Mikaela Taivassalon seurassa. Kolumnisteina kirjoittavat binary options websites uk Anna-Kaari Hakkarainen ja Sanna Tahvanainen. Lukuliitteestä löytyvät Tarmo Yli-Rajalan proosalastut, ja Takakannen takana -palstalla runonsa taustoja avaa Susinukke Kosola.

PoimintojaPoimintoja